Одним з дуже ефективних в наш час способів просування брендових торгових марок одягу є фен-шоу або покази нових колекцій близько від, або безпосередньо в місці їх продажу. Тут виграшних моментів є багато, з одного боку потенційні покупці побачать річ на моделі, зможуть оцінити всі її переваги та особливості, з іншого – такий показ піднімає ситуативну цінність моделі. Окрім цього для фірмового бутіка це ще можлвість нагадати про своє існування. Словом, всі переваги важко перерахувати. Та, попри всі позитиви, є тут свої секрети та тонкощі. Сьогодні, на прикладі досвіду мережі магазинів TOP SECRET & FRIENDS розкажу про них.
Акція, яку я мав нагоду вести, відбувалася 11червня 2011 року в торгово-розважальному комплексі KING CROSS LEOPOLIS.
Щоб усі побачили. Хоча сам магазин мережі “TOP SECRET & FRIENDS”знаходиться на другому поверсі, якраз над входом в комплекс, але сцену для ді-джея та подіум для моделей розмістили навпроти головного входу і відвідувачі не могли пройти повз нього. А велика кількість візуальної реклами в районі сцени-подіуму, заставляла відвідувачів зупинитись і поцікавитись дійством.
Отже, Майданчик для проведення показу повинен бутив зручному місці з максимальною кількістю візуальної реклами з присутністю торгових марок та елементів брендів. Попередня реклама в засобах мас-медіа також зайвою не буде.
А хто буде дивитися? Середній час перебування моделі на подіумі – 30-40 секунд. Отже, за 10 хвилин по подіуму може пройти 15-20 моделей. А скільки зусиль вкладено в ці 10 хвилин! Реклама, кастинг моделей, сцена-подіум, та ще про багато інших нюансів потрібно не забути для успіху цих 10 хвилин і, як результат, комерційної віддачі. І дуже образливо буде, якщо ваші старання зможе оцінити дуже маленька кількість людей. Щоб такого не трапилось, і запросили мене та ді-джея. Приблизно за 15-20 хвилин до початку показу, ми розпочали “розігрівати” відвідувачів різноманітними конкурсами, призами та збирати навколо подіуму зацікавлених покупців.
Тому, вихід на подіум моделей у брендовому одязі не тільки не був несподіваним, а навіть – довгоочікуваним. Появу перших вітали оплесками. Отже, не недооцінюйте важливість “розігрівання” публіки.
А ми ще й підсвітимо! Зазвичай, для досягнення максимального ефекту, потрібно впливати на різні органи відчуттів. Тож підсилити показ хорошим і якісним звуком та професійним світловим оформленням, зовсім не зашкодить.
Тому дуже добре, коли над організацією такого заходу працюють професіонали. Тоді є надія, що показ моделей одягу нового сезону провідних брендів не тільки принесе прибуток але й подарує гарний настрій глядачам.
Реклама в блозі: Для того, чтобы научиться писать код и создавать качественные интересные моды для Готики, рекомендую посетить сайт готического модостроения.