Дуже часто, в нашому сучасному метушливому житті, залишається мало часу для того, щоб подумати про видатну подію чи то в житті людини, чи то в житті компанії заздалегідь. І, якщо на фірмах працюють hr-менеджери, котрі ще контролюють наближення корпоративних свят, то ювілеї, традиційно, “приходять дуже несподівано”. А, отже, за тиждень до відповідальної дати, починається справжня паніка. Часу мало, а потрібно стільки всього зробити. Тому сьогодні поговоримо про організацію ювілею.
З наближенням ювілею, людина починає почувати себе відчутно старшою, тому настання цієї дати і всіх урочистих заходів з нею пов’язаних, якомога довше відтягується. Здається ще багато часу, ще два місяці, ще цілий місяць, от два тижні – оптимальний термін, от з понеділка і почну… От з понеділка і розпочинається шалена гонка. Важко знайти вільний ресторан, підібрати музичний супровід, визначитися з ведучим та програмою, а ще ж потрібно скласти список гостей та всіх запросити. А, як виявляється, в потенційних гостей уже плани на цей день і т.д. і т. п… Щоб таких ситуацій не виникало – спробую дати кілька важливих порад.
Дома чи в кафе? Вічне запитання, котре не дає спокою багатьом ювілярам. Дома – вона виглядає якось дешевше, але тільки на перший погляд. Якщо у вас квартира хоча б 200 квадратних метрів і власний повар – тоді, безумовно, дома. Але в будь-якому випадку краще розпочати з поїменного списку потенційних гостей. Тоді одразу стане зрозуміло де вам краще відсвяткувати ваш ювілей.
Коли розпочинати організацію ювілею? Відповідь на це питання залежить від пора року, коли він має відбутися. Взимку – достатньо розпочати організацію за два місяці, в літній період – краще за три і більше. Ваші потенційні гості планують час відпусток і поїздок на відпочинок заздалегідь, тому вам краще повідомити їх про ваше свято теж з великим часовим запасом. Окрім цього, за такий достатньо великий період часу простіше знайти оптимальний зал і придумати святкову програму.
Чи потрібен ведучий? Гарне запитання. Якщо ювілей відбуватиметься у вузькому родинному колі приблизно 20-30 гостей, тоді послуги ведучого не потрібні. Але, в більшості випадків, на ювілей запрошують, з одного боку – родину, а з іншого – колег по роботі, партнерів, друзів в т. д., словом людей, котрі між собою спілкуються дуже рідко. Тому організувати кілька влучних конкурсів, провести цікаву вікторину чи вдало пожартувати найкраще підходить ведучому. Але вибір, у будь-якому випадку, за вами.
Приготуйтеся допомагати ведучому. Якщо ви, все ж таки, вирішили скористатися послугами ведучого, приготуйтеся до того, що вам доведеться трохи попрацювати. Жоден найгеніальніший ведучий не знає вашого життя і ваших друзів краще за вас. Тому зробити список тостуючих з короткою цікавою інформацією про кожного, доведеться вам. І це краще розпочати робити заздалегідь – ви навіть не підозрюєте скільки часу це може зайняти. Окрім цього, залежно від стилю та сценарію свята, можливо від вас потрібна буде ще якась додаткова інформація.
Побалуйте себе. Ювілей – це, в першу чергу, свято ювіляра. Свято його життєвого, творчого чи кар’єрного успіху. Ну забувайте про це і додайте до вашого свята індивідуальну родзинку. Якщо ви фанат Beatles – попросіть музикантів одягнутися в стилі Ліверпульського четвірки, розвішайте по залу платівки з записами, поставте програвач для фонової музики, концертно-розважальну програму також сформуйте у відповідному стилі і т.д. Словом побалуйте себе тим, що вам найбільше до душі.
Важливо. Відповідально віднесіться до кожного елементу вашого свята – адже другого такого дня у вашому житті вже не буде.
Реклама на блозі: Оподаткування нерухомості відповідно до положень Податкового кодексу
Хочу порекомендувати вам блог мого друга Юрка Блогера – справжнього патріота.