На початку осені люди повертаються з відпочинку, студенти приїздять в гуртожитки, в школярів починається навчання. В цей період традиційно відживає ділове життя: розпочинаються промоції нових товарів та послуг, керівники набирають нові кадри, фірми готуються до зими та зимових свят.
Не забувають керівники фірм і про корпоративні вечірки для своїх підлеглих, адже погано доглянутий працівник – легка здобич для хедхантера. Особливо це неприємно якщо на час піку кризи вдалося втримати цінних працівників, а коли почалася “відлига”, хтось зуміє їх переманити. Я не хочу стверджувати що, через відсутність на фірмі корпоративних вечірок, працівники почнуть шукати іншу роботу. Просто сам цей факт говорить про те, що, або керівництву фірми повністю байдужі їх працівники і вони сприймають своїх підлеглих тільки як інструмент для заробляння грошей, або справи на фірмі йдуть настільки погано, що вартує починати шукати іншу роботу. Приблизно такі думки пролітають у головах підлеглих.
Зрештою, чи проводити корпоративну вечірку чи ні – вирішувати вам. Я просто хочу розповісти як правильно її провести.
Про сценарій корпоративу. В сценарному плані принципових змін не спостерігається. Ті ж принципи – мінімум офіціозу (не повна відсутність), максимум танцювальної та розважальної програми. От про грошові премії кращим працівникам потрібно тільки оголошувати на святі, а вручати краще наступного дня або переводити на картку. Так надійніше.
Про ведучого. Я не агітую вас замовляти послуги професійного ведучого на вашу вечірку, але давайте подумаємо – хто з працівників фірми мав би взяти на себе ці обов’язки? Директор? Тоді є ризик перетворити свято на річні звітні збори трудового колективу. Керівник середньої ланки? Чи погодиться він пожертвувати своїм святом заради ролі ведучого і чи погодиться директор віддати, навіть на кілька годин, лідерство на фірмі менеджеру середньої ланки? Звичайний працівник? Чи вдасться йому проявити достатньо лідерських якостей для того, щоб згуртувати колектив і гарно провести свято? Тому, найкращим варіантом буде нейтральна людина і бажано щоб вона була професіоналом ведення. Тоді ризик провалити корпоративну вечірку буде зведено до мінімуму.
Про фінанси. Тут правило одне і незмінне – корпоратив у повному обсязі повинен оплачуватися фірмою. Ніяких символічних сум, навіть в 20 грн. на паперові вушка чи носики – все має бути за рахунок фірми. Ця доплата від працівників суттєво не вплине на бюджет свята, а імідж може постраждати. Окрім цього, якщо вартість корпоративу оплачують працівники – тоді навіщо їх запрошувати на нього керівництво? Вони з легкістю зможуть зібратися й без керівників у вужчому і звичнішому колі.
Модні тренди корпоративів цього року. Надалі актуальними цього року будуть стилізовані вечірки з відповідним дрес-кодом та конкурсною програмою. Але, якщо попередні роки виділялися ковбойська, гангстерська, ретро, кіно та інші яскраві тематики, то цього року вони будуть менш яскравими, але більш складними в реконструкції. До таких відносяться рок-н-рольний стиль, мілітарі, середньовічний та інші. Визначальним моментом цьогорічних корпоративів буду тенденція до творчої реалізації працівників фірми. Тобто, активно будуть вітатися танцювальні, вокальні, інструментальні, акробатичні та інші виступи працівників у форматі (тематиці) корпоративу.