Час пролітає дуже швидко, і я навіть не помітив як син пішов у випускний 11 клас. З цього моменту голова почала “боліти” більше. Адже потрібно знайти репетиторів з різних предметів для успішного складення ЗНО та шкільних іспитів. Потрібно підшукати навчальні заклади, котрі б максимально задовольняли майбутнього абітурієнта і так . далі.
А це от ще вчора були батьківські збори. Дружина, котра зазвичай туди ходить, не змогла піти і довелося мені, чесно визнаю – другий раз в житті, піти до школи на ці батьківські збори. Підозрюю, що це було моєю стратегічною помилкою, адже темою зустрічі став випускний вечір. Відповідно, як найбільш досвідченого в цьому питанні, мені урочисто делегували повноваження з організації цього дійства.
Тому, цим постом, я розпочинаю цілу серію постів з організації шкільного випускного вечора. Буду писати по мірі того, як буде просуватися організація.
Дата проведення шкільного випускного вечора.
Наступного року видача атестатів запланована після здачі іспитів – 12 травня перед ЗНО і перед останнім дзвоником, але це випадає на суботу. Тому у всіх виникли сумніви стосовно того, що 12 травня атестати видаватимуть, швидше за все це відбудеться 11 травня в п’ятницю. Оскільки вручення атестатів – це важлива подія, і мами та батьки захочуть бути присутніми при цьому, вирішено було об’єднати вручення атестатів та випускний вечір на один день. Така ситуація дозволить заощадити на зачісках та макіяжах і на робочих днях для батьків. Отже, спільними зусиллями та шляхом тривалих переговорів, визначено дату 11 травня.
Місце для проведення шкільного випускного вечора.
Основні критерії, якими ми керувалися при виборі залу – це, розташування в нашому районі (така ситуація заощадить багато часу на переїзди та знівелює ризик опинитися серед ночі у незнайомому районі), дизайн приміщення та якість страв, і наявність подвір’я, що закривається (це ускладнить потрапляння на свято непрошених гостей).
Вибір, насправді, був не великий, і мене успішно делегували зробити замовлення залу. Сьогодні в ресторані додатково дізнався ціну меню на людину – без алкоголю, солодкого та м’ясного на сьогоднішній день виносить близько 200 гривень.
Обов’язковою умовою бронювання залу є грошовий аванс. В нашому випадку він склав 1000 гривень, але, оскільки при собі я не мав такої суми – під моє чесне слово адміністрація погодилася потримати бронь протягом двох тижнів, поки батьківський комітет збере необхідну суму.
Звичайно, правильніше було б чіткіше визначити кількість людей, котрі будуть присутні на випускному вечорі, але ми вибрали зал, котрий вміщає на 40% більше, ніж ми могли передбачити на батьківських зборах враховуючи досвід попередніх років. Залишається сподіватися, що не станеться дива і на випускний не прийдуть по 4 людини підтримки для кожного випускника.
Отже, дату та приміщення для проведення випускного вечора ми уже маємо, рухаємось далі.
Відео оператор для шкільного випускного вечора.
Одразу скажу, що варіант запрошувати професійного фотографа на випускний вечір батьки відкинули одразу і практично одноголосно. А з вибором відео оператора ми трохи запізнилися – було б доречно якби він уже був і відзняв останній перший дзвоник випускників. Але зараз цю ситуацію не зміниш, хіба якщо хтось з батьків вів відео зйомку – може вдасться доповнити нею кінцевий відео фільм.
Підбір оператора також урочисто доручили мені. Маючи багато знайомих з цієї сфери, я досить швидко знайшов хорошого і навіть вторгував у нього невелику знижку :-). Вартість його послуг становитиме 500 американських доларів. Це разом зі зйомкою уроків під час навчання і різних додаткових моментів. Правда вам досить складно знайти такий якісний і доступний варіант. Не забувайте – аванси потрібно давати всім, чиї послуги ви замовляєте. До авансу нема домовленості.
Музичне оформлення для шкільного випускного вечора.
З самого початку стояла альтернатива “живий” музичний колектив чи послуги ді-джея для забезпечення танцювальної програми. Позиція батьків в цьому питання мене дуже здивувала – вони хотіли скористатися послугами “живого” колективу. Я з великою повагою відношуся до музикантів, але, знаючи музичні уподобання наших дітей, запропонував зупинити свій вибір на ді-джеї.
Врешті всі домовилися запитати дітей – кого вони хочуть. Вони вибрали ді-джея. Нам, батькам, залишилось тільки погодитись.
На цей час уже домовився з хорошим ді-джеєм про випускний. Отже, музичне забезпечення є. Можемо рухатись далі.
Ведучий для шкільного випускного вечора.
Одразу скажу, ведучий для шкільного випускного вечора однозначно потрібен. Він і організує всіх і проведе кілька конкурсів і не дасть перетворити випускний вечір на клуб за інтересами, в одному куті – вчителі, в іншому батьки, і десь зовсім далеко – випускники. Окрім цього, хороший ведучий зробить це свято незабутнім.
Мушу зізнатися, питання про ведучого на вчорашніх батьківських зборах не підіймалося і, відповідно, жодних пропозицій мені ще ніхто не робив.
На сьогоднішній день всі покладені на мене обов’язки я виконав і про всі нюанси повідомив класного керівника. Отже, чекаємо на наступні батьківські збори і на наступний пост. Буду тримати вас в курсі ситуації.
Реклама в блозі: Если вы впервые взяли в руки фотоаппарат, если вы уже что-то пробовали снимать и даже что-то получилось, если вы уже даже делаете приличные фото – получить бесплатно ценный совет профессионала никогда не повредит. Для этого достаточно зайти на фотоблог фотолюбителя и тут для вас откроется великое множество фотосекретов.
Оце в мене цього року випускний і морока з”явилася щодо тамади,місця проведення ресторану…
То подзвоніть – може чим допоможу, якщо ви зі Львова 🙂