07.02.2011

Як провести святкову лотерею

Святкова лотерея в виставковому павільйоні компанії «Апекс» офіційного  представника компанії Фольксваген у Львові 5 лютого 2011 рокуЛотерея  — (іт. lotteria) організована гра на щастя, при якій розподіл вигод і збитків залежить від випадкового випадання тих, чи інших чисел або квиткі.

В наш час лотореї активно використовують різноманітними фірмами та компаніями для просування свого продукту чи послуги на ринок, для підвищення лояльності постійних клієнтів, для створення позитивного іміджу бренду та інше. Відповідно у більшості випадків учаснику акції пропонується щось придбати або скористатись певними послугами, для того, щоб стати учасником акції, де він може отримати набагато більше.

Як правило, така пропозиція є дійсною тривалий час – від тижня до кількох місяців (зрештою важко вказати максимальну тривалість) і скористатися нею може велика кількість клієнтів.

І ось, настає день “х” – коли сліпа доля вкаже на кількох щасливчиків, котрі понесуть додому омріяні призи.

Але й тут, у здавалося б позитивній акції, є свої підводні камені і рифи. І натрапити на них досить легко.

Адже на кожного везунчика, припадає  сотня, а то й більше, тих, хто нічого не отримав. І не всі вони однаково спокійно віднесуться до свого програшу. Тому професійних ведучий для такого дійства просто необхідний.

Святкова лотерея в виставковому павільйоні компанії «Апекс» офіційного представника компанії Фольксваген у Львові 5 лютого 2011 рокуЩоб зрозуміти навіщо він потрібен, розглянемо всю структуру лотереї. Отже,

1. Анонсна частина – розпочинається приблизно за півгодини-годину до офіційно оголошеного часу акції. Необхідна для інформування клієнтів про завершення акції і останню можливість взяти в ній участь, орієнтування учасників про місце проведення самого дійства та нагадування про правила лотереї і необхідний перелік документів для отримання призу. Ведучий під музичний супровід, озвучує усе попередньо сказане. Недооцінити важливість цієї частини досить важко.

2. Ввідна частина – триває з моменту офіційно анонсованого часу початку акції. Тут необхідно ще раз розповісти про правила, нюанси та особливості лотереї і отримання призів.  Також  потрібно продемонструвати призи, котрі в цей час уже мають буди виставлені на загальний огляд. Ця частина знайомить учасників лотереї з призами і демонструє прозорість намірів організаторів.

3.Перша інтерактивна частина – йде одразу після ввідної і перед першим розіграшем. В цей час відбуваються легкі вікторини і конкурси для учасників і тих, хто випадково опинився на акції. Тут розігруються недорогі призи і роздаються невеликі подарунки.  Перша інтерактивна частина покликана створити невимушену атмосферу і  налаштувати учасників лотереї на позитивний лад. Важливість ведучого, на даному етапі, очевидна.

Святкова лотерея в виставковому павільйоні компанії «Апекс» офіційного  представника компанії Фольксваген у Львові 5 лютого 2011 року

4. Перший розіграш – в цей час розігруються певна кількість середньої вартості призів.  Цей етап є дуже важливим, адже саме  тут учасники акції складають враження про чесність чи нечесність лотереї. Тому розіграш потрібно проводити повільно, легко і без зайвої метушні. Дуже важливим на цьому етапі є спілкування ведучого з людьми і вибір людини, котра буде діставати виграшні картки. Це може буди або ведучий, або хтось з гостей, часто діти. Слід зазначити що етапів розіграшу може бути багато – все залежить від призового фонду. Одразу розігрувати більше 3-5 призів не рекомендується.

5. Головна інтерактивна частина – відбувається перед розіграшем головного призу. Відділяє другорядні призи від головного та послаблює емоційну напругу. Не повинна бути довгою і нудною.  Учасники конкурсів та вікторин мають також отримати недорогі подарунки.

6. Головний розіграш – фінальна частина лотереї, де розігрується найдорожчий приз.  На цьому етапі відбувається пік емоційної напруги учасників лотереї. Тому рухи, дії і слова ведучого повинні бут максимально виваженими.

7. Заключна частина – теж не менш важлива. Адже в цей час починають відчувати невдоволення ті учасники лотереї, котрі не отримали жодного призу. І таку ситуацію потрібно вчасно розрядити. Гарно для цього підійде великий торт (по шматочку для кожного гостя), келих шампанського чи щось зі сувенірної продукції (ручки, блокноти та інше).

Ну ось, ми переглянули основні ключові моменти лотереї. Зробити висновок про доцільність професійного ведучого на вашій акції залишається зробити вам. І що б ви не вирішили – впевнений – ваш вибір буде вдалим.


Реклама в блозі: Нужна покупка металлопластиковых окон в столице? Славное решение приобретать окна Киев Изначально скорая доставка и безуплатный сервис.

Конференції та презентації, Щось цікаве , , , , , ,

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *