Щиро дякую усім моїм читачам за таку щиру і потужну підтримку. Після останнього посту про корпоративні вечірки “Вдаримо корпоративами по хедхантерах!” я отримав велику кількість листів з проханням більше розповісти про їх організацію. З радістю це зроблю і поділюся своїми міркуваннями.
В цьому пості спробую дати відповідь на ваші запитання про вибір залу, тематики, та наповнення і розповісти про тонкощі та різноманітні нюанси організації корпоративної вечірки.
Вибір приміщення для святкування.
Це один з найважливіших моментів організації свята. При виборі залу для святкування вечірки, потрібно звернути увагу на кілька речей. Чи відповідає він корпоративному стилю фірми. Якщо ваша фірма займається роздрібною електротоварів на ринках міста, то організовувати корпоративну вечірку у VIP-залі дорогого казино – ну не зовсім правильно. Ваші працівники не будуть знати як себе вести і, швидше за все, проігнорують вечірку. І навпаки – якщо у вас міжнародна консалтингова компанія – вечірку в дешевенькому барі працівники можуть сприйняти як спробу їх образити чи вирішити, що попереду на фірмі криза і почати шукати іншу роботу. Тому зал для святкування повинен бути трішки вищого рівня, ніж може собі дозволити компанія і трішки кращий, ніж попереднього разу.
Вибір тематики вечірки. Тематика корпоративу напряму залежить від рівня корпоративної культури, закладати фундаменти якої потрібно дуже обережно і поступово. Якщо до цього часу вечірки на вашій фірмі виглядали досить традиційно без жодної тематики та стилізації, розпочати варто з чогось простого для реалізації. Наприклад, вечірка в стилі “кантрі” досить легко підтримується працівниками, адже основою костюму є джинси, які присутні в гардеробі більшості людей. Так, шляхом поступового ускладнення можна буде дійти і до корпоративного балу у смокінгах та вечірніх сукнях. Я ще бажано щоб тематика вечірки цікава, актуальна і подобалася всім або більшості працівників.
Наповнення програми корпоративу. Як не дивно, але наповнення вечірки також залежить від рівня корпоративної культури. А ще від тематики вечірки. Сподіваюся що вибрати і запросити артистів на свято та скласти конкурсну програму , вам допоможе ваш ведучий. Якщо ж ні, то в найближчому пості розповім вам як це зробити. Зараз же хочу звернути вашу увагу на інше, а саме на активне залучення працівників фірми до наповнення програми свята. Якщо на перших етапах становлення корпоративного духу ваших працівників ведучому буде важко “витягнути” працівників для участі в конкурсі, то вершиною успіхів буде організація всього свята (ну майже всього) за участі працівників. Ну наприклад, вечірка під назвою “Компанія “Буратіно” має талант!” Я розумію що це дуже не легко, але хіба ми шукаємо легких шляхів?
Тонкощі та секрети. Найнебезпечнішим моментом корпоративної вечірки є алкоголь. На жаль, мені доводилось бачити ситуації, коли через надмірне споживання алкоголю і неадекватну поведінку внаслідок цього, працівника звільняли одразу на вечірці. Ще були випадки, коли працівники самі писали заяву на звільнення за власним бажанням. Але не все так сумно. Вихід є. І навіть є два варіанти виходу з такої ситуації. Перший варіант – обмежитись слабоалкогольними напоями (вино, шампанське, Мартіні) і другий – наситити вечірку великою кількістю конкурсів та виступів, щоб часу позловживати алкоголем не залишилось. Тут справа за вашим вибором.
Сподіваюся, що ця інформація стала для вас корисною. Якщо у вас виникають запитання стосовно організації свят – напишіть і в коментарі і я обов’язково вам допоможу на сторінках мого блогу.
Реклама на блозі:
Если вы работаете с заграницей, то у вас постоянно возникает потребность в передах паспортов, согласий на выезд, дипломов, договоров, доверенностей, печатей, штампов и любой другой документации. Я в таких случаях не рискую и обращаюсь в бюро переводов дипломов. Это быстро, качественно и с гарантией.