Ще за вікном тішать нас теплим сонячним промінням останні дні літа, але життя в офісах установ уже потроху оживає після сезону літніх відпусток. І як важко думати про роботу поряд з засмаглими, сповненими сил та вражень обличчями співробітників та співробітниць.
Але думати потрібно. Як це не банально, але керівництву фірми та hr-менеджерам саме час готувати новорічну корпоративну вечірку. Адже, чим більше часу буде на підготовку, тим більший ефект, в кінцевому результаті, отримає ваша фірма.
З чого ж розпочати підготовку до корпоративної вечірки? Спочатку потрібно визначити приблизну кількість гостей, яких планується запросити на вечірку. Тут можливі два варіанти – або ви орієнтуєтесь виключно на працівників вашої фірми, або – на працівників фірми та їх половинок. Тут все залежить від вашого бюджету та особливостей колективу. Якщо колектив молодий і, переважно, не одружений – тоді краще запрошувати тільки працівників. Адже дружини та чоловіки тих, небагатьох одружених, можуть себе почувати не зовсім комфортно. Цей варіант варто вибрати також у випадку, якщо ваша фірма ще молода і працівники ще мало знають один одного. Якщо ж ви вже багато років плідно працюєте і штат працівників практично не змінюється, тоді вартує також запросити половинок ваших працівників. Це покращить взаємовідносини в колективі в неформальній ситуації.
Вибір ведучого (організатора) для вечірки. Так, власне вибір ведучого (організатора) для вашої корпоративної вечірки є другим етапом підготовки. Адже тільки разом з ним ви зможете обрати тематику вечірки, яка найкраще підходить духу вашої компанії та підібрати місце для реалізації ваших сміливих творчих пошуків. Тут існує кілька критеріїв відбору: по-перше – це портфоліо (тобто зразки робіт), по-друге – це цікаві ідеї та пропозиції до сценарію вашого свята, по-третє – зовнішність, голос, манери та стиль ведучого. Останнім часом почали траплятися випадки, коли ведучих замовляють з іншого міста. Така практика можлива, але вимагає великої майстерності та професіоналізмі від ведучого і максимального терпіння і витримки від замовників. Адже, для гарної організації святкової вечірки потрібно багато разів зустрічатись і проговорювати деталі та питання, котрі по скайпу чи телефону не завжди можна вирішити.
Вибір стилю корпоративної вечірки. Він безпосередньо залежить від того, рік якого звіра за східним календарем будемо зустрічати. 2012 рік – це рік синього (чорного) водяного дракона. Астрологи радять яскраві, барвисті кольори. Можна одягати найсміливіші та креативні сукні, але пам’ятайте: в одязі повинна бути хоч одна ниточка чорного або золотого кольору. Дракон – тварина маскарадна, і хоча він віддає перевагу зеленому і червоному кольорам, сподобається йому насамперед найяскравіший і фантастичний наряд. До речі, дракони обожнюють коштовності, адже в усіх стародавніх казках і старовинних переказах саме вони є стражами і хранителями найцінніших скарбів . Якщо є які-небудь коштовності, надягніть їх все. Блиск золота і дорогоцінного каміння зачарує древню тварину і протягом усього року Дракон підтримає Вас своєю силою і мудрістю.
Тому доречними будуть теми: “східна (з ухилом до китайської) вечірка”, “лицарі круглого столу (вони теж воювали з драконами)”, “морська одіссея (адже рік водяного дракона) “, “фентезі вечірка “, вечірка в стилі фентезі (дракон все ж таки міфічна тварина), і багато-багато інших варіантів пов’язаних з драконами, водою, містикою, магією і скарбами.
Вибір залу для святкування. Після того, як ви визначилися з тематикою та стилем вечірки, можна переходити до вибору приміщення для неї. Адже зал та його інтер’єр повинні допомагати створити відповідну атмосферу та економити кошти на тематичних декораціях. Окрім цього, адміністратори залів дуже часто завищують реальну кількість комфортних місць для гостей, тому від оголошеної ними кількості місць можна сміливо віднімати третину – тоді всім буде зручно та не буде тісняви.
Тепер можна розслабитись. Після того, як ви визначилися з цими елементами вечірки, розслаблятися насправді ще рано. Розпочинається скрупульозна робота з узгодження меню в ресторані, вибір декорування та наповнення розважальної частини свята. Роботи насправді багато, тому не відкладайте її на потім та розпочинайте все робити заздалегідь. Тоді ваша вечірка буде дійсно вдалою і відповідатиме високим стандартам вашої фірми.
P. S. В наш час правилом хорошого тону і прикладом далекоглядності є відеозйомка корпоративної вечірки. Адже ви зможете отримати цікавий фільм про вечірку та додатковий якісний архівний відеоматеріал для використання в майбутньому на ювілеях фірми.